header
אינדקס לוחות דרושים:
 



ג'וב מאסטר
 http://www.jobmaster.co.il/
 ג'וב מאסטר הוא לוח דרושים גדול בפורמט של "מסד נתונים", המאפשרים חיפושים לפי קריטריונים שונים, וכן חיווי מייל (כלומר שליחה של משרות רלוונטיות ישירות למחפש העבודה). השימוש באתר הוא חינם. הוא נחשב לכלי אמין אך אחד מחסרונותיו נוגע למגבלות בחיתוכים ובחיפושים, למשל חוסר היכולת לבחור מספר תתי-קטגוריה בחיפוש אחד (לדוגמא: לחפש מספר סוגים של מקצועות או משרות תחת הקטגוריה כללית "הי-טק").
 
אול ג'ובס
 www.alljobs.co.il
 מנוע החיפוש הגדול ביותר של משרות. זהו בעצם לוח דרושים הפועל בפורמט "מסד נתונים" עם יכולות חיפוש וחיתוך מרשימות לפי קטגוריות ותתי-קטגוריות. מאפשר שליחת קורות חיים דרך מערכת האתר וכן חיווי מייל ("סוכן חכם") על משרות רלוונטיות חדשות ועל משרות "חמות", שנכנסו זה עתה (ובניגוד למרבית הפורטלים הדומים, מאפשר ריבוי הגדרות חיפוש וקטגוריות רלוונטיות על אותו מייל, כך שתוכלו להיות מיודעים על משרות מסוגים שונים). אול ג'ובס הוא גם פורטל מידע המכיל כמות לא מבוטלת של מאמרים הנוגעים לעבודה, קריירה, אבטלה וחיפוש עבודה. החיסרון הגדול של אול ג'ובס הינו היותו בתשלום.

ג'וב סיטי
 http://www.jobcity.co.il/
 ג'וב סיטי הוא פורטל\לוח דרושים של וואלה! ויד2. אחד מיתרונותיו הוא מנוע חיפוש גמיש ויכולת להגיע לספציפיות הרבה ביותר באזורי העבודה הרצויים. יתרון נוסף – השימוש בחינם. כמו כן הפורטל כולל מידע רב על ייעוץ קריירה ונושאים הקרובים לחיפוש עבודה.

 ג'וב נט
 http://www.jobnet.co.il
Jobnet.co.il, נוסד במאי 1997, במימון משרד המדע וקרן סאמיס. האתר הוקם על מנת לקדם מספר מטרות: לעודד את התעסוקה בישראל ולצמצם את נתוני האבטלה, לעורר את החברות הישראליות לעשות שימוש באינטרנט (שהיה בתחילת דרכו באותה תקופה), לעודד את העלייה ארצה ע"י האפשרות לפרסם משרות בישראל על גבי פלטפורמה חוצת גבולות ויבשות לטובת הקהילייה היהודית ברחבי תבל.