header
חברות השמה להייטק
 

עם ההתפתחות המואצת בעולם המחשבים והאינטרנט והתלות הגוברת והולכת במיחשוב בכל תחום בחיינו, אנו עדים לביקוש גובר והולך מצד מחפשי עבודה למישרות בתחום ההיי טק. הדבר יוצר צורך מסויים שאותו נחלצות לספק  חברות ייעודיות בדמות חברות השמה בהייטק. חברות אלה יוצרות חיפוש ואיתור של חברות בתחום המיחשוב והאינטרנט ויצירת שיתופי פעולה לצורך השמה מוצלחת של עובדים בחברות המציעות מישרות פנויות.
 
בין אם מדובר בחברות לקידום אתרים, בית תוכנה או חברה לייצור שבבי מחשב, חברות השמה להייטק  עובדות עם חברות מהמובילות במשק – תאגידים, תשלובות היי טק גדולות ואף גופים ממשלתיים וצבאיים העוסקים בפיתוח. אלה הם רק דוגמאות קטנות הממחישות באיזו מידה ישתלם למחפש העבודה להשקיע מאמץ. העיקרון הוא פשוט: ככל שיותר חברות פונות לחברת ההשמה לחיפוש עובדים, כך היצע המישרות אותו מספקות חברות ההשמה להייטק הינו של מישרות איכותיות ויוקרתיות הקורצות למחפשי העבודה, כל אחד בתחומו.
עוד יתרון  גדול של חברות השמה להייטק הוא תהליך ההכנה, האבחון והמיון אותו עורכות חלק מהן, דבר המקנה להן מעמד של גורם אובייקטיבי וחסר פניות בתהליך הקבלה לעבודה, מכיוון שהן משמשות כמעין סוג של גוף חיצוני. עם זאת, כמו כל חברת השמה, לחברות ההשמה להייטק יש אינטרס ברור להשמת המועמד שכן היא מתוגמלת כספית על כל השמה. הדבר מדרבן את מערך ההשמה להכשיר את המועמד לריאיון עם חברת ההייטק בה יגיש מועמדות לתפקיד המדובר.
 
חברות השמה להייטק מציעות למחפשי העבודה בתחום גם מסלולים ייעודיים לקהלים ספציפיים, כמו מסלול למחפשי עבודה שעברו הסבה מקצועית להייטק או מסלול לחיילים משוחררים אשר שירתו ביחידות ממר"ם או בתפקידים מקצועיים באחת מיחידות המחשבים בצה"ל.
כל שנותר למועמד הוא לבחור את המסלול המתאים עבורו ולהשקיע את המאמצים הדרושים לצורך קבלתו לעבודה.