header
לוחות דרושים חינם
 

 
 
 תהליך חיפוש עבודה שקול לעבודה לכל דבר. גם כאן צריך להקפיד על סדר מסוים, על משמעת עצמית והקפדה על כללים מסוימים. הדבר קשה יותר לאדם המועסק כבר במקום עבודה קיים וצריך לנווט בין עבודתו הקיימת לבין חיפוש עבודה חדשה.
 
יש לא מעט מחפשי עבודה הפונים ללוחות דרושים בתשלום, אולם ישנם לוחות דרושים חינם רבים אשר גם בהם כדאי וניתן להציץ, על מנת לקבל תמונה כוללת יותר:
 
 
Index-avoda.co.il:
פורטל הכולל לוח דרושים, טיפים, עצות ופורומים בנושאים הקשורים לעבודה וחיפוש עבודה.
הלוח מאפשר גם חיפוש מודעות דרושים לפי שמות של חברות או חברות השמה.
 
http://www.allfree.co.il/home.yecms/index:
ארבעה לוחות חינם: יד שנייה, דרושים, רכב ונדל"ן. בלוח חיפוש עבודה ניתן לסנן ולמקד את החיפוש, לדוגמא: סינון לפי אחוז מישרה והתמקדות ביישוב מסוים. כמו כן ניתן לקרוא באתר מאמרים בתחומים המפורסמים בלוחות המודעות.
 
http://www.jobsindex.co.il:
האתר הינו פורטל לחיפוש עבודה הכולל כלי הפצת קורות חיים לכמה חברות במקביל בלחיצת כפתור אחת. כמו כן ישנו באתר מנוע לחיפוש עבודה המחפש בו זמנית בכמה לוחות ואתרים לחיפוש עבודה במקביל. האתר מכיל רשימת חברות וגופים המחפשים עובדים. ישנה פינה באתר למאמרים וכן סקרים בנושא שכר.
 
http://www.hotjob.co.il:
לוח דרושים המאפשר שליחת קורות חיים ישירות אל המעסיק המפרסם את מודעת הדרושים. האתר מציע גם רשימת חברות המגייסות עובדים וכן רשימת חברות כח אדם אליהן ניתן לפנות לשם מציאת עבודה.
 
http://www.jobstoday.co.il/index:
פורטל לחיפוש עבודה המכיל לוח דרושים. ניתן לחפש לפי מיקום, לפי חברה מגייסת או לפי תחום ספציפי. כמו כן ישנו חיפוש עבודה מתקדם שבו ניתן לסנן ולמקד את החיפוש: ציון מילות מפתח ואופן הופעתן, טווח שכר רצוי, הוותק של המשרה בלוח וסוג העסקה – ישירה ע"י המעסיק או ע"י כח אדם/חברת השמה.