header
גיוס כח אדם
 

הרבה נאמר על העיר תל אביב ועל היותה "עיר ללא הפסקה". כבר זמן רב ידוע שזו אינה רק סיסמא שחוקה ללא ביסוס; העיר פעילה גם ביום וגם בלילה. הן מבחינת קניות והן מבחינת בילויים ופעילויות חברתיות אחרות.
 
לצעירים וסטודנטים המעוניינים בעבודה סטודנטיאלית, אם כדי להעביר את הזמן לפני הצבא ואם לצורך מימון הלימודים באוניברסיטה – תל אביב מספקת שלל עבודות לא מחייבות העונות על צורך זה. היצע זה של עבודות קיים כל השנה ע"י חברות השמה המבצעות גיוס כח אדם צעיר למישרות אלה, אך את עיקר העבודות ניתן למצוא בתקופת חופשת הקיץ, בו יש שלל פעילויות ואטרקציות על בסיס שנתי. הנה כמה מהן:
-          טעם העיר: שוק האוכל, שהחל לפני למעלה כ – 10 שנים כמעין יריד קולינארי המביא לציבור טעימה נדירה מן מסעדות הגורמה הנחשבות במחיר שווה לכל נפש, נדד לחיפה לכמה שנים וחזר ב – 2011 לתל אביב בדמות יריד אוכל מסוגנן עם מנות קטנות ומחירים מופקעים.
-          שבוע הספר: זוהי בעצם חגיגה לאוהבי הספרים; שבוע הספר קיים במתכונתו הנוכחית מזה כ – 50 שנה, במסגרתו מקיימים מבצעים והנחות משמעותיות במחירי ספרים בכלל וסיפורת עברית בפרט, כמו גם הצבת דוכני הספרים המסורתית בכיכרות הערים המרכזיות.
-          לילה לבן: מדי שנה מקיימת תל אביב אירוע הנקרא "לילה לבן" וכשמו כן הוא: עסקים רבים ומקומות בילוי פועלים עד אור הבוקר, כמו גם חלק ממערכת האוטובוסים. במסגרת אירועי לילה לבן ישנן מסיבות חוף והופעות חיות של אמנים ברחובות מרכזיים בעיר, דבר המחייב סגירה של כמה כבישים, לנוחות הולכי הרגל הרבים הגודשים את תל אביב. אירוע זה משמש גם הזדמנות פז לגיוס כח אדם המעוניין בעבודה ללילה אחד, בדרך כלל בתעריף גבוה מהרגיל. לאירועי "לילה לבן" מגיעים מדי שנה הרבה מאוד תושבים מן הפריפריה והדבר משפיע בצורה משמעותית על הכנסות מקומות הבילוי בעיר.

מעבר לאירועי הקיץ, קיימים אירועים שנתיים המתקיימים בחורף כגון ירידי תעסוקה שונים המאפשרים גיוס כח אדם ע"י חברות ההשמה השונות גם למישרות סטודנטיאליות לטווח ארוך. לסטודנטים המתכננים התקדמות ועבודה בתחום מסויים, כדאי לנסות להתקבל לארגון העוסק בתחום לימודיהם כנציגי שירות ולהתקדם במשך הזמן, כך שעם סיום התואר יוכלו לעסוק בתחום בחברה בה הם עובדים.